Hej. W poniedziałek było super .
Coś około godz. 9 :40 pojechałam do Natalki .
Przyszłam do jej pokoju a ta wpiernicza śniadanie XD.
Jej mama też mi zrobiła choć nie chciałam . No ale trudno trzeba było zjeść .
W międzyczasie gadałyśmy .
Potem poszłyśmy nad rzekę i dalej rozmawiałyśmy.
Później poszłyśmy zwiedzać Machnówkę (XD) i doszłyśmy do takie ławki ,a przy okazji Natalia spiekła się pokrzywami. Stwierdziłyśmy ,że za bardzo wieje więc poszłyśmy do domu Nati.
dalej nie pamiętam co robiłyśmy ,chyba ściągałam Winampa XD. komputer nie chciał go przepuścić, więc dawałam cały czas "Ignoruj"i zainstalowałam :D.
Nie chce mi się dalej pisać :X Nata dokończ pliss.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz