no więc fajnie ;d.
na wf kosz! jak ja kocham kosza! haha ty mnie rozwalasz!
rzucasz piłkę ,ja rzucam, odbijasz i piłka leeeeeeeeeeeci na trawę! grrr ,źle.
Wczoraj oczywiście biegałam -aha i Ołówcio to Wiola z 3 kl ;DD- wracając do tematu... przebiegłam 2 kilosy i jest zajeb**** satysfakcja ,że to zrobiłam! oczywiście bez zatrzymania :)
We wt. wycieczka :P
kurcze!
wtedy też są biegi! zapisałam się no ale jak nie będzie wycieczki to pójdę a jak będzie no to trudno .
na matmie w 26. było prooo..... haha
przypomnij sobie :D:D
Odp. Yerou to the beściak ! ma burzę włosów anie jest łysy :D:D to zdj w slipach króluje! haha
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Czwartek. Pokaż wszystkie posty
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Czwartek. Pokaż wszystkie posty
czwartek, 23 września 2010
piątek, 27 sierpnia 2010
Czwartek
A w czwartek byłam na grzybach w Leśniówce .Nie było ich dużo . Ja znalazłam zaledwie kilka (coś z 10). Ehh... Najgorzej było wstać ! ludzieeeeeeee wstałam o 7.00 :(( . Będę musiała się przyzwyczajać bo w środę do szkoły . Z jednej strony się cieszę ale z drugiej nie .Cieszę się dlatego ,bo będę mieć nowe koleżanki i kolegów oraz dlatego ,bo to nowa szkoła. Mam nadzieję ,że koleżnaki będą mnie lubiały ,a że koledzy będą przystojni i żeby nie było tekścików w moją stronę typu "Spadaj!", bo takich ludzi nie cierpię :P. A z drugiej strony to głupio ,bo będzie TROCHĘ więcej nauki.
To co Natalka , widzimy się w środę?
To co Natalka , widzimy się w środę?
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)