czwartek, 4 listopada 2010

środa, 3 listopada 2010

Thank U!:)))

Aniś...
Ty moja best....
Dzięki Ci wielkie za ten tekst...
Jest genialny.
Ale Ty jeszcze lepsza...
Serio super piosenka:)
Prawie o wszystkim mowa.
Zostaje tylko skomponować melodię i będzie git:)
Ale można powiedzieć,że już jest...:)

wtorek, 2 listopada 2010

Piosenka - Dla Niego

ref.
Niedawno przeszłam z Tobą na "Ty",
Niedawno poznałam twoje prawdziwe oblicze,
Dajesz mi te beznadziejne szmaty,
A ja wciąż na Ciebie liczę!

1. Chciałabym pójść z Tobą do szmateksu ,
Chciałabym Cię widzieć codziennie,
Jestem pewna ,że nie przeczytasz tego tekstu,
Bo prezentujesz się beznadziejnie

2. To dla Ciebie psuję mój kochany komputer
To przez Ciebie wstydzę się powiedzieć "kocham"
I nie pozwalasz mi włączyć tych gier
A Anka myśli ,żeś jest cham!

wtorek, 26 października 2010

Konrad - ty wiesz ktoo!

hmmm...
tak Wera ma rację... On ma jędrne pośladki :DD ....
a jaka wpatrzona w niego była , szok!

dziś byłam u lekarza :P. Byłam o okulisty i u dermatologa. Okulista powiedział mi ,żebym zrobiła badanie ,bo prawdopodobnie mam anemię ;(. A do dermatologa czekałam ok 2 h ,a byłam u niego gdzieś 5 minut... żal.... pisał coś i ... się zaciął!hah...

Później kupiłam sobie spodnie ,ale te takie obcisłe rurki -A wiesz jak tanio! tylko 38 zł! jeszcze kupię sobie jedne takie czarne zwykła tylko muszę wysępić 29 zł :) haha.Nie wiem ile mam... coś ze 16 zł ;//.Potem kupiłam sobie płaszczyk... fajny ;) takie czerwony w kratkę. Miałam kupić sobie jeszcze buty na zimę ,ale były same brzydkie a jak mi się jakieś spodobały ,to były mało ocieplone .;))

piątek, 15 października 2010

Portret??

Cześć.
Jutro musimy iść do sql.
A dziś Ania narysowała na próbie w SG takiego gościa!



Uploaded with ImageShack.us


Heheh napisz coś o Konradzie...

środa, 13 października 2010

heloooł!

tiaa... wycieczka dawno więc szkoda pisać ;P. ty wiesz dlaczego nie pisałam ...
ale wczoraj fajnie było ;))) a dziś to nie mówie!
lekcji nie było bo próba ! haha tylko 1 lekcja ;)
fajnee too.

hah a mam fajne CW
..................................................................................v...................

wtorek, 5 października 2010

Już jutro:)

Hejka.
Jutro jedziemy na długo oczekiwaną wycieczką.
Na pewno będzie fajnie.
Pogadamy,pośmiejemy:)))


PS Aniu?
Jerą dodał dwa zdjęcia na nk -zobacz koniecznie!!!

czwartek, 23 września 2010

Mhm wg mnie:)

No hejka.
Jutro Bartka nie będzie i nie tylko jego ale i inncyh.
Tylko,że dla nas inni nie grają roli heh xD
No oby jutro ostatni dzień sql potem weekend oby był fajny:)
No wiesz ta "nasza gra w kosza szczere mówiąc moja : to hahahaha:))))
To gratuluję Wam heh.
No a ja słyszałam w pogodzie,że we wtorek ma być deszcz-oby nie.
To co jutro napiszemy co było w sql oraz w weekend coś napiszemy.
   Do jutra:)*
 Papa:)
 The beściak haha!

Mhm....

no więc fajnie ;d.
na wf kosz! jak ja kocham kosza! haha ty mnie rozwalasz!
rzucasz piłkę ,ja rzucam, odbijasz i piłka leeeeeeeeeeeci na trawę! grrr ,źle.
Wczoraj oczywiście biegałam -aha i Ołówcio to Wiola z 3 kl ;DD- wracając do tematu... przebiegłam 2 kilosy i jest zajeb**** satysfakcja ,że to zrobiłam! oczywiście bez zatrzymania :)
We wt. wycieczka :P
kurcze!
wtedy też są biegi! zapisałam się no ale jak nie będzie wycieczki to pójdę a jak będzie no to trudno .
na matmie w 26. było prooo..... haha
przypomnij sobie :D:D

Odp. Yerou to the beściak ! ma burzę włosów anie jest łysy :D:D to zdj w slipach króluje! haha

środa, 22 września 2010

heh:)

hejka:)

mnie też boli nadal ręka po tym szczepieniu.
na jutro nawet nie mamy dużo zadania(tylko z matmy jak zawsze) i  na piątek wypracowanie z polskiego.
zgadzam się z tym:środa minie -tydzień zginie!:)
Mogłabyś mi powiedzieć kto to jest Ołówciu??
No to Aniu jak będziesz odpisz...

Jutro mamy wf-oby siatki nie było.
Tać.. mi i mojej przyjaciółce Ani podoba się Barttt:)
A i jeszcze:we wtorek jedziemy na wycieczkę:)
A ja teraz idę zrobić zadanie a potem zbierać ziemniaki hahaha:)

A pytanko do Aneczki!
 Jakie wrażenia po zobaczeniu na nk Yerouu?

pozdrowionka!!!!:))))

środa minie ,tydzień zginie ;d

heh.
w sql fajnie ;))
ręka dalej boli a Monię to wczoraj jak zadanie robiła zaczęła boleć i boli do dziś ;D
hmmm... głupio na biologii ;(
1 lekcja i juz kartka
ja ledwo żywa !
hah .... masakra
Na przerwie Bartek "Bu!"
Gośka uważa ,że on mnie podrywa ;p
A Monia mówi ,że się na mnie gapi na lekcji ....
heh ja na niego też ;D
ahhh.....

oczywiście wiem ,że on Ci się też podoba ale no musiałam to napisać!

Wczoraj biegałam z Ołówciem .
Przebiegłyśmy ok. 1 km :D
dziś też biegniemy
Ale oczywiście bez zatrzymywania się
AH... spalę troszkę...
brzuszka się pozbędę
:D

wtorek, 21 września 2010

ahh....

haha....
nie no dziś było pro...
wiesz ocb ;)

szczepilina 2 lekcji ;((. Tak mnie ręka boli ,że szok!potem polski...
pytała z opowiadania ;(( 4 mam
później tylko modlitwy "żeby mnie nie pytała"
następnie wfy ;//
niby fajnie, ale siatka! mnie ręka oczywiście bolała po szczepieniu(i dalej boli ) ;(.ja też nienawidzę siatki!
grac nie umiem
ahh...
a jak juz pojechałaś to ja idę z Monia ze szatni i idzie Ołówcio i mówi" poczekaj na mnie" a ja "NIEEEEE"haha ,a B. za mną "NIEEEEE"

a tematy główne na przerwach : B. (no wiesz kto), Yerouu (czyt. jeroł),"ale dużo zadania " -"NIEEE",


pzd.... I pisz posty!
na zapytaju popiszemy :D:D

poniedziałek, 20 września 2010

Nom ;dd

więc tak z polaka! nie chcę mi się uczyć!
Masarka!
Monia na kółku plastycznym mówiła żebym poszła do niego (ty wiesz!)
a ja na to żebyś ty poszła haha

piątek, 17 września 2010

Odp. dla Anii:)))

Hmm.
Bardziej odważna-dziękuję. Jestem bardziej odważna do kogoś na literkę Ł.
A w kimś z sql może ktoś z sql mi się podoba:)
Powiedziałabym Ci gdybyś Ty powiedziała mi.

Tak tamto ujęłam wiem beznadziejnie i różne sugestie do głowy przychodzą.
Co się niby uczyć z polskiego?
Opowiadać mit i bogów?

???
Odpisz jak najszybciej.

Pozdr:)))

ocb?

boShh......
Masakra!!!
Nie chce mi się uczyć z polaka!!!
Mam cały weekend ale no nie chce mi się!!
Natka a co to ma znaczyć? "Mówię na mnie kujon i na takiego chłopaka.
Ciekawie to brzmi hehe.:)"
tzn?
zabujałaś się w nim?? ja nie powiem w kim ja bo ty mi nie powiesz w kim ty ;dd
a i bądz bardziej ... śmiała!
bo tak do kujona to ty mnie wysyłasz a sama nie pójdziesz!

poniedziałek, 13 września 2010

O sql;)

To ja Natalia.
Sorki,że długo się nie odzywałam ale jakoś tak wyszło.

Napiszę trochę o szkole.
A więc ja i Ania rozpoczęłyśmy naukę w klasie I gimnazjum.
Klasa jest dość fajna. I "b":).
Klasa liczy 25 uczniów w tym 13 dziewczyn a 12 chłopaków(dziewczyny górą).
Mieliśmy tzw.testy na wejście prawie z każdego przedmiotu.
Poszły nam tak o:).
A tak to gimnazjum wcale nie jest źle.
Są zadania i nauka ale to było wiadome.

Ale dzisiaj najlepsze było na religii.
Ksiądz już dawno zapowiadał,że będzie pytał "małego katechizmu". No i zaczyna pytać. Zapytał Anię i ona była przygotowana dosyć dobrze ale nie wiem co dostała chyba 4.Jeszcze zapytał ksiądz ze cztery osoby a reszta powiedziała,że nie umie.
Doszło do mnie:) Dostałam 6.:)
Mówię na mnie kujon i na takiego chłopaka.
Ciekawie to brzmi hehe.:)

 A teraz znikam czytać lekturę...


 Pozdrawiam:*.
I życzę sukcesów w szkole wszystkim naszym czytelnikom i mojej współredaktorce Ani!.

sobota, 11 września 2010

sobota

No więc byłam dziś po te "buty na zimę" albo jak wolicie "cholewioki"
fajne :))
biało-czarno-różowe
^^
może dodam fotkę ale na razie nieee
cena: 53 ;)
śliczne

A później na grzybach x.x
masakra! 3 grzyby znalazłam XD haha
a tak mokro ,że szok!!!
chyba będę chora po tych grzybach bo taka morka wróciłam!!
buty,spodnie, kurtka
cała morka!

piątek

Wczoraj było fajnie ;))).
Z Kasią i z Pauliną była sesja zdj.
Tylko mi telefon padł więc Paulina musiała robić ze swojego ;((
Ja zrobiłam na swoim 4 fotki
dodam jedno XD

piątek, 27 sierpnia 2010

Czwartek

A w czwartek byłam na grzybach w Leśniówce .Nie było ich dużo . Ja znalazłam zaledwie kilka (coś z 10). Ehh... Najgorzej było wstać ! ludzieeeeeeee wstałam o 7.00 :(( . Będę musiała się przyzwyczajać bo w środę do szkoły . Z jednej strony się cieszę ale z drugiej nie .Cieszę się dlatego ,bo będę mieć nowe koleżanki i kolegów oraz dlatego ,bo to nowa szkoła. Mam nadzieję ,że koleżnaki będą mnie lubiały ,a że koledzy będą przystojni i żeby nie było tekścików w moją stronę typu "Spadaj!", bo takich ludzi nie cierpię :P. A z drugiej strony to głupio ,bo będzie TROCHĘ więcej nauki.

To co Natalka , widzimy się w środę?

czwartek, 26 sierpnia 2010

Dokończenie notki o tym jak Ania była u mnie w poniedziałek;)

No tak jestem bardzo wdzięczna Ani za zainstalowanie mi Winampa.
Mój komputer wcale nie chciał go przyjąć a ta umiejętnie klikała  "Ignoruj" i zainstalowała:)
Później zjadłyśmy obiad (rosół z makaronem i ziemniaki,mięso z fasolką szparagową). 
Następnie udałyśmy sie do sklepu na lody Oscary xD
Fotki sobie zrobiłyśmy przy brzozach. Ale jednak świetnie to nie wyszły.
Potem chciałyśmy zainstalować PhotoShopa ale niestety się nie dało:(
Posłuchałyśmy sobie piosenki Zakazane Sny i He Could Be The One:)
Później pozbierałyśmy śliwki,pobawiłyśmy się z moim kotkiem Puszkiem, pośmiały się z takiego chłopaka i jadłyśmy zapiekankę a tu brat Ani Łukasz po nią przyjechał.
To spotkanie z Anią na długo pozostanie w naszej pamięci:)

S Aniu zgadnij kto jutro do mnie przyjedzie?? 

środa, 25 sierpnia 2010

poniedziałek :)

Hej. W poniedziałek było super .
Coś około godz. 9 :40 pojechałam do Natalki .
Przyszłam do jej pokoju a ta wpiernicza śniadanie XD.
Jej mama też mi zrobiła choć nie chciałam . No ale trudno trzeba było zjeść .
W międzyczasie gadałyśmy .
Potem poszłyśmy nad rzekę i dalej rozmawiałyśmy.
Później poszłyśmy zwiedzać Machnówkę (XD) i doszłyśmy do takie ławki ,a przy okazji Natalia spiekła się pokrzywami. Stwierdziłyśmy ,że za bardzo wieje więc poszłyśmy do domu Nati.
dalej nie pamiętam co robiłyśmy ,chyba ściągałam Winampa XD. komputer nie chciał go przepuścić, więc dawałam cały czas "Ignoruj"i zainstalowałam :D.
Nie chce mi się dalej pisać :X Nata dokończ pliss.

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Powitanie

Hejka.
Mam na imię Ania i mam 13 lat (chodzę z Natalią do tej samej klasy).
Interesuję się plastyką, astronomią i egiptologią.
Razem z moją przyjaciółką będziemy pisać o naszym życiu teraźniejszym i przysyłać różne fotki .

Start;;)

 Cześć!
Mam na imię Natalia i mam 13 lat.
Interesuje się muzyką,graniem na keyboardzie i informatyką.
 Razem z Anią podzielę się z Wami naszym światem.
Zapraszam do czytania!